Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok aptalca bir sistemi var twitterın. benimde 4-5 gün oldu hala aynı hatayı veriyor hesabıma giremiyorum.
denemediğim şey kalmadı. yardım bölümünden kimlik yolladım, telefon numarasıda benim, sesli arayacağız kod vereceği diyor boyuna tıklıyorum, çok fazla deneme yaptınız daha sonra deneyin diyor halbuki günde 1 defa deniyorum hep aynı hata