bos yorumu atan sensin. derdin varsa konuyu reportla gec. sen kimsin ki insanlara bos diyorsun. atom parçaliyordun böldük pardon. engelle gec görmezsin işte beni de konuyu acan arkadasi da. off topic konu disidir. kafana gore konu acarsin. kimse de karisamaz. hosting satis bölümünde degil farkindaysan. yani mantikli oldugunu düşünüyorsun ama mantiksiz kategoride kendince ciddiyet kurmaya calisiyorsun 😃 selametle
Ben diyorum ki adamı zaten engelledim ama yine gözüküyor. Beyninizde anlama sorunu varsa düzenli uyku uyumanızı öneririm.