GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş yapmaya devam edip tartışma oluşturmayın. Benim bugüne kaç defa böyle birşey yaptığıma şait oldun? Konuyu açan arkadaş sürekli gereksiz konu açtığı için bir yere kadar diyip fikrimi beyan ettim.
bos yorumu atan sensin. derdin varsa konuyu reportla gec. sen kimsin ki insanlara bos diyorsun. atom parçaliyordun böldük pardon. engelle gec görmezsin işte beni de konuyu acan arkadasi da. off topic konu disidir. kafana gore konu acarsin. kimse de karisamaz. hosting satis bölümünde degil farkindaysan. yani mantikli oldugunu düşünüyorsun ama mantiksiz kategoride kendince ciddiyet kurmaya calisiyorsun 😃 selametle