Yaşanan sorunun çözümünü pm atıyorum diyenlerden,
Bir konuda sorun yaşayana cevap yazıyorsun biriside gelip aynısını yazıyor.
Ülen biz yazdık ya. Yok post kasacak illa. Kısaca post kasanlardan.

Sonrasında hosting konusunda arkadaş oldukları bariz belli sürekli birbirine mükemmel hizmet voov yok böyle sunucu diye sürekli yalan dolan referans olmalarına.
Yine hosting konularında yine arkadaş yada yüksek ihtimal multilerin x den aldım acayip memnunum sizde oradan alın hemen koşun diye sürekli yazmalarından.

Birde Türk hostingciler sanki anasına sövmüşler gibi davranan sürekli yurtdışı öven tiplerden yeminle bıktım.

Dipnot: hala yerine hayla yazanlar