Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte bu yüzden sadece mobil reklamları açıp, masa üstünü kapatmak istiyorum
Yani hocam böyle bir seçenek yok, üstelik %1 in size bir zararı da yoktur