PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba burada bazı yorumlardan a kaydı kullanmaktansa cloudflare nslerini kullanmak daha avantajlı oldugunu okudum bunun avantajı nedir?

Pek bilgim yok daha önce domain de dns ayarlarını
a kaydı >> ip adresim
www cname >> site adresim şeklinde kaydediyordum
Yerli alternatif düşünürseniz aynı sistem bizde de var ve DNS hizmetleri tamamen ücretsiz.

R10 Konumuz:
https://www.r10.net/site-guvenligi-a...unnyguard.html