Yabancı sektörlere girişin. Emin olun gerekirse ingilizce öğrenin, öğrenirken parayla birilerine yazdırın ama sizde boş durmayın geliştirin hocam. TR de ekmek yok belki 10 yıl sonra olur ama şimdi yok, bir iki sektör vardı onları da yediler bitirdiler