Merhaba arkadaşlar geçen yıl artvinden bal sipariş etmiştim öksürük için çok iyi gelmişti tekrar sipariş edecektim o kişi bizim balları tema vakfı alıyor bal yok dedi gitti tema vakfının ürettiği baldan aldım hiç bir faydasını göremedim Doğal güvenilir tanıdığı olan varmı acaba
Merhabalar ;
Ben arıcıyım , elimde bir miktar çiçek balı kaldı. İsterseniz bu konu da size yardımcı olabilirim.