Konu sahibine teşekkürler. Benim bir sorum olacak bilen arkadaşlardan yanıt gelirse memnun olurum. Sorum şu: Şirket olarak satış yapıyorsak bu yöntemi kullanarak kargo gideri gösterme işlemini nasıl yapacağız? Çünkü biz shopier'e 10 lira ödeyeceğiz bize 3.5 lira geri verecek buradaki mantık sanki şirket olarak satış yapanlara uymuyor. Belki de bilgi eksikliğim vardır.