Shopieri hali hazırda zaten api olarak kullanıyordum. Az önce kargo ile ilgili bir konu açmıştım Necati hocam orada bu yöntemden bahsetti. Şimdi bir deneme siiparişi geçtim. Güzel yöntemmiş bundan sonra bu yöntemle kargo göndereceğim.
Kargocuda para ödememiz ayrı bir güzel

hem adamlar kazanıyor hem biz ucuza gönderiyoruz oldukça güzel ek olarak yurt içide 50 kuruş fazla gönderimler oluyor
Shopier whatsapp desteğine yazdım bu şekilde kullanıcağımı anlayılşa karşıladılar evet birde yurt içi var.