Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shopieri hali hazırda zaten api olarak kullanıyordum. Az önce kargo ile ilgili bir konu açmıştım Necati hocam orada bu yöntemden bahsetti. Şimdi bir deneme siiparişi geçtim. Güzel yöntemmiş bundan sonra bu yöntemle kargo göndereceğim.

fantesih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel taktik
Kargocuda para ödememiz ayrı bir güzel



Lolita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem adamlar kazanıyor hem biz ucuza gönderiyoruz oldukça güzel ek olarak yurt içide 50 kuruş fazla gönderimler oluyor
Shopier whatsapp desteğine yazdım bu şekilde kullanıcağımı anlayılşa karşıladılar evet birde yurt içi var.