herkese ama herkese tesekkur ederim. yorumlari dikkate alacagim. yavrum 3 hafta erken doğdu 2 gundur yogun bakımda. durumu iyiye gidiyor. muhtemelen sali günü kucagimiza alacagiz. dualarinizı esirgemeyin lütfen.