Dükkan Açmak İstiyorum ama ne dükkanı açayım, bu soruyu kendin bulmalısın yetkinliklerine ve çevrene göre karar vermelisin
finans kaynağını nerden bulurum? bana para ver diyerek kimse para vermez kosgeb dahil bulamazsın ( aile bireyleri akrabalar hariç)
Nasıl ilerlemem uygun olur hiç bilmiyorum.şuan ilerleme hem ekonomik durumlar kötü hemde tecrüben gördüğüm kadarıyla yok o nedenle acele etme
Bu işi yapan birileri var mı? bu işe girdi şimdi paraya para demiyor haberlerine aldanma çevrende bu tarz işler yapanlar varsa görerek analiz et
Yanlız başıma ilerlemem ne kadar doğru olur? en doğrusu yalnız ilerlemektir
Kadın girişimciler için hibe veren kurum var mı ya da kosgeb süreci nasıl ilerliyor? Kafam çok karışık kosgeb için önce para harcaman lazım ve şirketleşmen lazım yani paran olmalı ama kosgeb çokta iyi bir şey değil hele mikro işletmeler için iyi hesap etmek lazım sertifika sahibi olmaya bak yine de