cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vurulacak yaşı geçmişsin , okuyarak öğrenme çağındasın ).

Kitap okuyarak çözemeyeceğin bir durum değil ama dünya klasikleri oku , Namık Kemal oku Cemal Süreya oku. Yeni nesilden değilde geçmişten oku.

Hiç olmadı Mustafa Kemal Atatürk’ün NUTUK adlı eserini oku hiç görmediğin , bilmediğin ve duymadığın bir türkçe ile karşılaşıp kelime hazneni geliştirirsin. Bilmediklerinin altını çiz. Dön anlamını öğren.

İnan çok keyifli olur.
eğer farklı bir türkçe ile yazılmışsa okunması gerek o zaman.

ayrıca günümüz edebiyatı çok ham yani bende şahsen yakın dönemde ki yazarları okumuyorum 😊