fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekerleme çalışalım bakalım 😊 belki bu da olur 😊



hocam şimdi bir banada mı vurmalı 😂 yaşın 22 biri vursa kötü olur sanki.



😂😂işe yarıyor ama bazen
Vurulacak yaşı geçmişsin , okuyarak öğrenme çağındasın ).

Kitap okuyarak çözemeyeceğin bir durum değil ama dünya klasikleri oku , Namık Kemal oku Cemal Süreya oku. Yeni nesilden değilde geçmişten oku.

Mustafa Kemal Atatürk’ün NUTUK adlı eserini oku hiç görmediğin , bilmediğin ve duymadığın bir türkçe ile karşılaşıp kelime hazneni geliştirirsin. Bilmediklerinin altını çiz. Dön anlamını öğren.

İnan çok keyifli olur.