cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13 -14 sene önce ilkokuldayım o sıralar , bir öğretmenim vardı babayiğit bir kadındı amma. Ben konuşamazdım , kitap okumayı sevmezdim. Sürekli bir şey sorulduğunda “neydi ım , neydi” diye takılırdım birgün öyle bir tokat attı ki “bir daha neydi demeyeceksin” dedi.

O günden bu yana bir daha asla “neydi” demedim , ve o günden bu yana kitap okumaya düşkünlüğüm o tokat şiddetinde arttı.
Daha etkili çözüm yok klasik Türk taktiği 😂