13 -14 sene önce ilkokuldayım o sıralar , bir öğretmenim vardı babayiğit bir kadındı amma. Ben konuşamazdım , kitap okumayı sevmezdim. Sürekli bir şey sorulduğunda neydi ım , neydi diye takılırdım birgün öyle bir tokat attı ki bir daha neydi demeyeceksin dedi.
O günden bu yana bir daha asla neydi demedim , ve o günden bu yana kitap okumaya düşkünlüğüm o tokat şiddetinde arttı.
Daha etkili çözüm yok klasik Türk taktiği 😂