Bir hocamız vardı takılmamak ııı dememek için kelime haznemizin geniş olması gerektiğini söylerdi buna kitabın faydası çok fazla onun yanında her gün okulda bize yasaklı kelimeler verir tüm gün o kelimeleri kullanmadan konuşmamızı isterdi büyük faydasını gördük tavsiye ederim
13 -14 sene önce ilkokuldayım o sıralar , bir öğretmenim vardı babayiğit bir kadındı amma. Ben konuşamazdım , kitap okumayı sevmezdim. Sürekli bir şey sorulduğunda neydi ım , neydi diye takılırdım birgün öyle bir tokat attı ki bir daha neydi demeyeceksin dedi.
O günden bu yana bir daha asla neydi demedim , ve o günden bu yana kitap okumaya düşkünlüğüm o tokat şiddetinde arttı.