ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir hocamız vardı takılmamak ııı dememek için kelime haznemizin geniş olması gerektiğini söylerdi buna kitabın faydası çok fazla onun yanında her gün okulda bize yasaklı kelimeler verir tüm gün o kelimeleri kullanmadan konuşmamızı isterdi büyük faydasını gördük tavsiye ederim
13 -14 sene önce ilkokuldayım o sıralar , bir öğretmenim vardı babayiğit bir kadındı amma. Ben konuşamazdım , kitap okumayı sevmezdim. Sürekli bir şey sorulduğunda “neydi ım , neydi” diye takılırdım birgün öyle bir tokat attı ki “bir daha neydi demeyeceksin” dedi.

O günden bu yana bir daha asla “neydi” demedim , ve o günden bu yana kitap okumaya düşkünlüğüm o tokat şiddetinde arttı.