Aradım samsung yetkili servisini bağırdım çağırdım bu telefonun parasından 2 kere daha veriyim size geri getirin resimlerimi dedim herşeyim gitti. Tek umudum burası nolur yardım edin.
Telefon açıldı o mavi ekrandan sonra hoşgeldiniz dedi ama tüm resimler herşey gitmiş 5dk önce sorun yokken birden oldu bunlar.
Bağırıp çağırınca geliyor mu, yoksa çağrı merkezindekilerin size yokuş yaptığını mı düşündünüz? Çok büyük ayıp etmişsiniz.