Merhaba burada bazı yorumlardan a kaydı kullanmaktansa cloudflare nslerini kullanmak daha avantajlı oldugunu okudum bunun avantajı nedir?
Pek bilgim yok daha önce domain de dns ayarlarını
a kaydı >> ip adresim
www cname >> site adresim şeklinde kaydediyordum