Bakalım rekoru geçebilicekmiyim
1 ayı devirenler var
Hadi ya. bende öylemi yapsam acaba.
14gün bekledim, sonrasında onayı iptal edip tekrardan gönderdim ve yemek yiyip geldim inan telefonu elime aldım onay maili geldi. Resmen şans işi onay beklemek.
var olan adsenseye ekledim usta. şuanki adsense hesabımda 1 tane onaylı site vardı zaten onu yaklaşık 1 senedir kullanıyordum. şimdi 2. siteyi ekledim. onun onayını bekliyorum.
Var olan adsenseye eklediğinizmi hocam yoksa sıfırdan başvuru ıcınmı yaptınız bu durumu.?
2. site nekadar oldu usta göndereli.
Hocam zaten olan Adsense'e 2 hafta once bir site girdim 1.5 saate onayi geldi. Arkasindan ikinci siteyi girdim halen beklemekteyim

)
Tamamiyla sans isi
yapma ya okadar bekletilipde reddetmeleri de ağır olur
Benim de 15 gün bekledi, tamamen özgün yazılardan oluşuyor toplama içerik diye reddetmişler.
aktif olan adsense için yaptım.
ilk zamanlar hazır hale getiriliyor yazıyordu. şuanda inceleniyor görünüyor.
Eğer hala 14 gün boyunca hazır hale getirliyor ibaresi yer alıyor inceleniyor kısmına geçmediyse siteyi kaldırıp tekrar gönderin o site incelemeye girmemiştir.