Alkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllık abonelik şeklinde lisans aldıysanız aynı anda birden fazla bilgisayarda kullanamassınız.Bazen lisans sorunları yaşanabiliyor siz en iyisi resmi sitesinden destek isteyn yardımcı olacaklardır
Orjinal hocam



WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Crack kurun sonra lisans girin düzelecektir. Bende de uyarı veriyordu ama bu şekilde aşıyorum ben
uyarı aynı bendeki uyarımıydı

hangi siteden indirelim peki corel draw x8 ve cd kutusu üzerinde yazan numarayı mı girelim