DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar corel draw x8 kurunca şöyle bir sorun çıkıyor

Ürünü kurabileceğiniz bilgisayar sayısını aşmış bulunuyorsunuz

Bu uyarı yok edip nasıl corel draw x8 kurabiliriz orjinal corel cd mevcut lisans kodu vs filan var
Merhaba,

Crack kurun sonra lisans girin düzelecektir. Bende de uyarı veriyordu ama bu şekilde aşıyorum ben