kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya ben? Uyuyasıya kadar saat sabah 8-9 oluyor. Kalkmamda 5-6 buluyor çoğunlukla. Adam akıllı bir uyku düzeni sağlayamadım. Resimen yarasa gibi gece yaşıyorum.
Gündüzün ve geceden kısmı almak için 21:30 uyuyorum bende zor oluyor bugun başladım devam edebilirim umarım