Yatarken tum perdeleri kapatiyorum gece gibi oluyor
Gece o sessizlikte rahatsiz edilmeden calisamazsam bir gunluk isi 3 gunde bitiremem hocam
o sorun bendede var gece sessiz olduğundan daha düzgün çalışabiliyorum ama gün içinde ölüm gibi birşey harflere basasım gelmiyor.