olayin kotu tarafi su ben zaten normalde duzenli uyuyan biri degilim normalde. saat sabah 7 de yatip 13 gibi uyanirdim. ama 1 yil 12 de yatip 6bda kaldim son 2 aydir kafam da ciddi sorular ve sorunlar yuzunden uyuyamiyorum. 8 gibi yatiyorum 9 en gec 10 gibi uyaniyorum.
gunde 1 saat 3 aydir
Sağlıkta problem yaratır bence özellikle gözde.