14gün bekledim, sonrasında onayı iptal edip tekrardan gönderdim ve yemek yiyip geldim inan telefonu elime aldım onay maili geldi. Resmen şans işi onay beklemek.
Var olan adsenseye eklediğinizmi hocam yoksa sıfırdan başvuru ıcınmı yaptınız bu durumu.?