HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman bunun sevincine bize bi avatar resmi yaparsin
1000 tl yarışma düzenledim hocam oraya katılabilirsiniz belki r10 kupa bardak hediye ederiz

https://www.r10.net/r10-cekilis-amp-...a-fazlasi.html