başkalarının yaşadığı hastalığa göre tedavi denemek çok yanlış, psikoloğa gidip destek alınız. bazen 1 doktor yetmeyebilir. farklı branşların çalışama yapması gerekebilir.
Hastalığım boyunca ortalama 15 farklı doktora gittim ve hepsi hemen hemen aynı ilaçları verdiler yine aynı
aynı şekilde bendede vardı dostum. biri bitiyor yeni bir tik ediniyordum
Çözümüm Spor oldu.
Spor yapmaya başladım hatta bir sürü branşa felan gittim, kick box felan vücudum toparladı kendini direncim yükseldi ve şuan bişey yok
Nisan ayında çalıştığım şirketin karşısına spor salonu açılacak açıldığında direk başlayacağım hocam