şuanda 20 yaşındayım ve lise 2den beri "tik" problemi ile uğraşıyorum sürekli yenileri türüyor bağzıları gidiyor sonra tekrar başlıyor ve artık bu dayanılmaz ağrılara neden oluyor, doktora gittim ilaçlar kremler verdi fakat psikolojik olduğunu tahmin ediyorum ve kurtulamıyorum sürekli yenileri türüyor şuanda karnımda bir tik başladı ve sürekli kasılıyor ne yapmam lazım daha önce geçirmiş olan var mı