saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşeyi beklerim ben bunlardan. Poşet yasasını getiren milletvekilin poşet fabrikası olduğunu öğrendiğimden beri vatandaşın hayrına değil kendi ceplerini doldurmak için yasa çıkarttıklarına düşünüyorum artık.
Birazcık mantık yasa gelmeden önce fabrikalar poşeti bedava mı veriyordu + yasadan önce örneğin: 1.000.000 poşet satan fabrika şu an 500.000 e düştü bu yasanın fabrika sahibine nasıl bir faydası olabilirki yasayı çıkarsın.

Birde eğer söylediğiniz doğruysa şu milletvekili kimmiş bizde bilelim