Mart ayları sıkıntı bıraz , benımde erkek kedim var 1 yaşına giricek veteriner koku vs. bırakmadıgı ıcın kısırlastırmaya gerek yok dedi geçen, sürekli kolumu dişi kedi zannedıyor filan..