Nedense hiç bir zaman 1 hafta bir yere gidip sakin sakin otelde yatmaya tatil diyemeyeceğim
Gecen yıl. Karadenizden başlayıp (Ordu ünye (özellikle ünye yeni bir ülke gibi nezih ve mükemmel bir yerdir.)ve trabzon rize yaylaları) daha sonra akdeniz(mersin , antalya) daha sonra (Muğla , Bodrum) her yerde 2 gün ile güzel bir gezi olmuştu halen aklımda.
tatil anlayışınız nedir ? ilk önce bunu bilmek gerek.