Bi kaç otel de tatil yaptım. Bilgilerimi paylaşayım.

Bodrum'da Hotel Kervansaray var. 2016 yılında orda tatil yapmıştım 3-4 günlük. Çok güzel bir otel. Şartları güzel. Şimdiler de biraz pahalı da olabilir bilmiyorum fiyatlarını ama çok keyif almıştım ben orda.

2017 yılında da İzmir de Seferihisar da labranda lebedos princess diye bir otel var. Ordada tatil yaptım. Burdanda keyif almıştım. Sakin, denize sıfır güzel bi oteldi. Alman oteliydi. Gelen turistlerin büyük çoğunluğu Alman'dı.

Geçtiğimiz yaz ise Bodrum Gümbet te Club Shark otel var oraya tatile gitmiştim. Barlar sokağının dibinde merkezi bi otel. Denize 500 metre uzaklıkta. Yani fena değildi ama üstte yazdığım iki otel daha iyiydi.