daha öncesinde verdiği kodlar vardı. Hiç 1 tl ulaşamamştım. Ancak tesadüf müdür bilinmez otomatik ile geçen gün 1.26 tl kazandım.
şuan için 0.50 TL.
(1.16 tl idi düşmüş

(( ))
normal yerleşimde bu rakamı görmedm. Acaba bununla mı alakası var.
Normal yerleşim zamanında şuankinden daha kötüde kazanabilirsiniz veya daha çok, yerleşimin nasıl olduğu önemlidir, ben hiç otomatik reklam kullanmadım ama normal yerleşim vardı ama anormal düşük kazanç vardı, düzgün yerleşim yapınca gerçekten farkı oluyor TMB düzeliyor. Onun için yerleşim olabilir ama bu reklam yerleşiminin düzegün ve etkili olması çok önemlidir.