CreedLeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik reklam kullanmanızı tavsiye etmem, güzel bir yerleşim sonucunda güzel kazançlar alabilirsiniz.

daha öncesinde verdiği kodlar vardı. Hiç 1 tl ulaşamamştım. Ancak tesadüf müdür bilinmez otomatik ile geçen gün 1.26 tl kazandım.

şuan için 0.50 TL.
(1.16 tl idi düşmüş (( ))
normal yerleşimde bu rakamı görmedm. Acaba bununla mı alakası var.