Bİ HESAP AÇ, @Coskun; ADMİN ONCELIK OLARAK ILK O SONRA DÜĞER MODERATÖRLER SONRA DA BİZ OLMAK ÜZERE KARARINCA BİŞEYLER YOLLAYALIM