Bendede düşüş var bugün %20 civarı çözemedim.
Bende de var aynı durum. Siteler dalgalanıyor. Felaket dalgalanıyor.
Ekmek teknemizi dalgalayıp duruyorlar, can sıkıcı durum.
Üzmeyin kendinizi. Dikkat ederseniz hep spam siteler üst sıralarda bu aralar. Düzelir her şey. Rahat olun. Bizde iyi durumda değiliz fakat her sene aynı terane. Az çok bilirsiniz sizde.