DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendede düşüş var bugün %20 civarı çözemedim.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de var aynı durum. Siteler dalgalanıyor. Felaket dalgalanıyor.
DesignX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekmek teknemizi dalgalayıp duruyorlar, can sıkıcı durum.
myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Berbat ya. Düştük hep
Üzmeyin kendinizi. Dikkat ederseniz hep spam siteler üst sıralarda bu aralar. Düzelir her şey. Rahat olun. Bizde iyi durumda değiliz fakat her sene aynı terane. Az çok bilirsiniz sizde.