Eskiden bu siteyi açsaydın çok iyi yerlere gelebilirdi. Şimdi uğraşmana değmez. Dolar almış başını gitmiş, ithalatı azaltıcı önlemler alınıyor. Her gün yurt dışından alınan ürünler için ekstra vergi geliyor.
İnsanlara artık avantajlı gelmemeye başladı. Avantajı da kalmadı. Önerim yolun başındayken vazgeçmen yönünde.
Eğer devam etmek istiyorsan da, ilk önce bu işlerle alakalı bir fb grubu aç ve büyüt ondan sonra siteye yönlendir. En azından daha fazla ziyaretçi çekebilirsin.