Sokak arası berberlerinde değil de biraz daha düzgün kuaförlere gidin, yüz bakımı yapıyorlar buhar makinesi ile. İçerisinde ozon bulunan bir makine su ve ozon buharı şeklinde yüzünüze 15-20 dakika veriliyor. Daha sonra peeling, yüzde ki siyah noktalar için vakum daha sonra düşük frekanslı bir şok verilerek yüzde ki siyah noktalar ve sivilcelerin yok olmasını sağlıyor. 21 yaşındayım halen bu sorunu yaşıyorum. Bu tamamen geçirmedi ama en azından yüzüm de sivilce problemi çikolata vs gibi ürünleri çok abartmadığım sürece nadiren çıkıyor.