Benim ilk çıktığında baya oynamıştım falan izlerden dolayı cildiyeye gittim, Roaccutanne yazdı. Kullandım 50mg 9 ay falan. 2-3 sene iyi gitti sonra üniversite hazırlıkta stresten biraz tekrar etti.

4 ay önce tekrar başladım. Şu an yüzüm tertemiz.

Roaccutanne tek çözümü, muadillerini asla kullanmayın. Eğer ilaca başlarsa Roaccutanne'da ısrar edin. 3 aya tüm izler geçiyor, sonrası da tekrar çıkmasın diye.