Uzun süre çektim. En sonunda doktora gidip hap şeklinde reçete ile verilen bir ilaç aldım. Bu ilacı 1 yıl boyunca sabah akşam günde 2 defa kullandım. Sonunda geçti. Yalnız ilacı alırken tüm sorumluluğu üzerinize aldığınıza dair bir kağıt imzalıyorsunuz çünkü ilacın yan etkileri görülebilir. Çünkü temelinde sivilceyi geçirmesi için bulunan bir ilaç değil. Tıpkı viagranın aslında bir kalp ilacı olduğu ama başka şeylere de iyi gelmesi gibi. Kullanmaya başladıktan 1 -2 hafta sonra vücudunuzdaki tüm yağlar dışarı atılmaya başlıyor. Terliyormuş gibi oluyorsunuz ama dışarı çıkan ter değil yağ. Dudaklarınız çatlıyor yüzünüz geriliyor. Bu durum biraz rahatsızlık verse de 1 ay sınırını aştıktan sonra alışıyorsunuz. Buradaki anahtar nokta ilacı kesinlikle aralıksız 1 yıl kullanmanız. Kullanmaya başladıktan sonra 2-3 ay içinde sivilcelerden eser kalmıyor. Ancak sivilce bitti artık kullanmama gerek yok derseniz 1 ay içinde tekrar çıkmaya başlıyor. 1 yıl kullanırsanız o saatten sonra kullanmasanız da artık hayatınız boyunca çıkmıyor. İlacın adını şu anda unuttum zira 10-15 yıl geçti üzerinden. Ancak internette bulabilirsiniz.