Merhaba,
Bu zamana kadar yemeksepetine rakip olmaya çalışan birçok firma tanıdık.
Bunların birçoğu uçup gitti. Tam anlamıyla olmasada GetirYemek, Glovo, Scotty Yemek vs. yemeksepetine rakip olmaya çalışıyor.
Bunların hiç biri bana göre ciddi rakip değilken (işleyişleri tam anlamıyla yemeksepeti gibi değil) ortaya daha büyük bir rakip geldi.
Sodexo

... Evet Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmeti A.Ş yakın zamanda Yemek sipariş piyasasına Sodexo Plus ismiyle adım atıyor olacak Türkiye'de.
Sizce rekabet süreci nasıl olur? Bu arada Sodexo'nun ortalama 2M aktif kullanıcısı yaklaşık olarak 50-50K'da restoran/market üye işyeri bulunuyor.
Bu rakamlar Yemeksepeti'nin çok üstünde rakamlar olduğu bilinmekte.
Yemeksepetine gerçek bir rakip olabilir mi?