Merhaba arkadaşlar

1 martta kazandığım bakiyeye geçti. bakiye geçerken 46 tl kesinti yaptı. şimdi baktım bu ayın 7 sinde bir daha bakiyeden kesinti yapmış. böyle birşey mümkün mü ya? iki kere kesinti yaptı 7 gün arayla.