Bankaların her biri müşterileri için belirledikleri asgari limitlerin dışına çıkıldığında manuel kontrole dönüş yaptılar. Arkadaşların da belirttikleri gibi sosyal medya üzerinden verilen sahte ya da sahte zannedilen reklamlar yüzünden bankalar da otomatik sistemdeki tazmiatlardansa gece personeli çalıştırıp, kontrolleri sürekli yapmayı alışkanlık haline getirdiler.

Genel para transfer limitlerinizin dışına çıkıldığında ya da aylık belirli bir rakamın üzerine çıkıldığında bu tarz teyitlere daha sık takılmaya başlarsınız. Korkulacak bir şey yok yani.