Güvenlik açısından çok güzel bir sistem. EFT için hiç aranmadım fakat 1000 TL civarı fatura ödemesi yaptığımda her seferinde arayarak onay alıyorlar. (Onay alınana kadar kart bloklanıyor, onay alınınca otomatikmen açılıyor)