Merhabalar,

saat 00:10 sularında yapıkredi hesabımdan 1375 TL'lik bir EFT transferi için talimat verdim. Transferden 3-4 dk sonra Yapıkredi bankası beni arayıp; Merhaba, güvenliğiniz açısından soruyorum böyle bir EFT yaptınız, bu işlemi siz mi yaptınız bilginiz var mı? diye soruldu. Evet cevabını verdim sonrasında ise gönderdiğiniz Xxxx Beyi tanıyor musunuz? denildi tanıdığımı söyledim. Sonra kapattı. Gece 12'de aramaları şaşırttı beni bunun altında bir şeyler aramalı mıyım? Yoksa sıradan bir güvenlik önlemi midir, başına gelenler var mı aranızda arkadaşlar