KDV'ye ek olarak stopaj vergisi de ödenecek. Ancak devlet daireleri bile henüz konu hakkında tam bilgi sahibi değil. Yasal olarak başladı evet ama kervan yolda düzülür misali şimdilik ödeyen de var ödemeyen de. Birçok ajans duyuyorum bilgi eksikliğinden dolayı ödemeyip bekliyorlar. Belki bir açık vs olur da kaç ay atlatırsak kardır mantığında ilerliyorlar.