herkese selamlar arkadaşlar. 3proxy squid yada benzeri bir script ile bir proxy server kurmaya çalışıyorum uzun zamandır ama portları falan ayarlayamıyorum. bilgisi olup yardımcı olabilecek varmı acaba? (not: ücretsiz yada düşük ücretli destek arıyorum

)