Vestelden bir tablet aldım bin pişmanım. Birincisi kronik arızalı çıktı 20 gün içinde iade ettik kavga tantana resmi bayisin sen nasıl para iadesi yapmazsın hatalı ürün için neyse sonra aynısı elimizde yok size aynı denklikte bir tablet göndereceğiz dediler. Aldığımız 2gb ramli tablet yerine 1gb rami olan daha düşük bir model göndermişler. Ha yeni gelen normal mi oda sürekli kendi kendine sessize alsan dahi çay karıştırma sesi çıkartıyor, ayarlardan falan hiç biryerden kapanmıyor. Vestel bayine verdik aynı sekilde geri geldi diyeceğim müşteri hizmetleri sıfır, müşteriye önem sıfır, eniştem de Vestel bi telefon almış ve telefonu çalarken arama ekranı gelmiyor açıp kapatması gerekiyor düzelmesi veya arayanı görmesi için, diyeceğim odur ki Türk ün adını mobil cihazlarda bu kadar karalayan bir marka daha olamaz ancak ve ancak merdiven altı profesyonellikten uzak üretiilenler bu kadar vasat olabilir, yinede siz bilirsiniz iyi forumlar