EN gıçık oldugum durumlardan birisi ben bel fıdığı olduğum halde PC de oturmam yasaklandıgı halde geçip işlerimle ilgiliyim hatta işi bırakacagım iyi bir alıcı çıkarsa işlerimi haklarımı devir edecegim neden? müşterilerim magdur olmasın arada kalmasın ulaşılabilir olalım diye yazık bu müşterinin günahı nedir şimdi adam para vermiş güvenmiş hizmet almış KINIYORUM başka birşey demiyorum.