Merhabalar,
Sitem için reklam yerleşim çalışması yaptırmayı düşünüyorum. Forum'da baktım herkes %100-300 büyüme sağlatıyormuş. Şimdi şöyle söyleyeyim eğer böyle bir çalışma yapılıyor ise örneğin 100-300TL ise teklifinizi yazın bana özelden işlem yapıldıktan sonra eğer böyle kazançlar sağlanıyor ise adsenseden ilk ödeme aldığımda göndereyim size. Bu işlerde çok ortalık karışır gibi gözüküyor bana biz reklam çalışması yaptık sizin site demek ki iyi değil felan deyip parasını alıp yoluna bakan olur sanıyorum. O yüzden gerçekten işinde iddialı olan dediğim gibi iş yapıldıktan sonra böyle bir gelir geliyor ise 200 TL örneğin istiyorsanız adsense den para çekildiğinde size ödemenizi gönderirim.
cindensatis.com için iş yapılacaktır.